hello this blog is currently under construction , YES !

våran underbara vän jolene ska fixa upp denna bloggen lite med en ny deign ! hon är bäst ! ♥
en ny header är också påväg.. snart..haha
idag va både jag och adela och drillade på hjärtbergs i förmidags , gick bra ! lite trångt bara , och så var det russin i lussebullarna vi fick efteråt..blä..
sen vart jag hos mormor och morfar lite men sen vi typ 2-3 skjutsade dom hem moi , :rolleyes: då läste jag lite i en bok som jag måste läsa ut nu i helgen.. innan tisdag iallafall , så att jag kan redovisa den för våran svenska lärare  . imorgon blir det en sån där tråkig dag tror jag , måste plugga om sjukdomar göra 2 konstiga hemkunskaps läxor och lite annat som har med skolan att göra.. :bigeyes: måndag pch tisdag har vi  nämligen nått som heter "sista rycket" där man får jobba typ själv med vad man vill för att kanske jobba upp sina betyg lite , (som jag ska göra i biologin och matte)  asså jag har typ aldrig vart bra på matte hatart ! men aa om  man inte klarar matte så är man väl typ körd..  haha
shhit jag fattar typ inte att jag ska få  mina första betyg snart ! :O på torsdag klockan 12.00 har lärarna sattt klart betygen omg.
ha en fin kväll allahopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0