om m

Vad heter du? mikaela larsson
Hur gammal är du? 14
Vart bor du? lite utanför lidköping ,
Hårfärg? blond
Ögonfärg? typ blå/grå/grön
Hur lång är du? 163-165 cm
Kär? nope
Singel eller upptagen? singel
Hur många har du kysst? haha
När och vem kysste du senast? haha
Hur långt är ditt längsta förhållande? 2-3 månader
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? typ åka nånstans varmt , och shoppa :)
Favoritland? ingen aning
Favoritfärg? vit o svart tror ja
Film? BREAKING DAWN
Bok? twilight
Vad gillar du mest med dig själv? mitt hår kanske :P
Vad gillar du minst med dig själv? mina föter , min näsa , min mage  haha xd
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - adela ,
En person du älskar - många :)
En person du hatar - haha
Ut och festa eller myskväll? olika :D
Saknar du någon just nu? ja ,
Vad är det bästa som hänt dig? ingen anning ..
Beroende av något? um... njaeae.. godis...hehe
Ditt livs största misstag? vne ^^
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? vet faktist inte :o
Har du några tatueringar? nej !
Piercingar? 3st i öronen
Vem är mest lik dig? haha , ellen :)
Har du någon förebild? um.. vne
Vad ska du göra idag?kolla på idol ;)
Vad är det värsta du vet? mördare o sånt typ ..
Vad är det bästa du vet? godis ! haha , och mina vänner :D
Vad åt du senast? popcorn
Vad köpte du senast? ett par ercuffs
Vem är din favorit kändis? asså jag har nog ingen speciell favorit , gillar massa olika typ !
Tränar du? asså... tränar o tränar... hehe
När går du och lägger dig? olika
Vad är klockan nu? 21.08
Är du nöjd med ditt liv? om vi bara flyttar in till stan så , haha :)
nu ska jag försöka få adela att ocså göra den här ? sounds good ? ;)



Kommentarer
Postat av: Molly

Hej!



Tack för att du kollade på min blogg men jag bara undrade om det var du med lockit hår eller med rakt hår som är du??:):):)



Du har också en fin blogg!:)):)<3

2011-11-25 @ 21:35:31
URL: http://mollyfrideborg.blogg.se/
Postat av: Maria

Var med och tävla om att bli veckans blogg! Allt du behöver göra är att kommentera inlägget och säga att du är med! http://marianathalie.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

Lycka till!

2011-11-25 @ 21:45:59
URL: http://marianathalie.blogg.se/
Postat av: Molly

2011-11-25 @ 21:51:48
Postat av: Anonym

Okeehj! Då vet jag men jo oo då det är ganska bra jag är lite sjuk idag men annars är det bra själv då?:)

2011-11-25 @ 21:53:28
Postat av: joanna

sv: tack du har också en fin blogg:)<3 kram

2011-11-25 @ 21:58:18
URL: http://jeldance.blogg.se/
Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

bra lista :)

2011-11-26 @ 00:12:52
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0