make you feel my love

hejsan ! ja , ska bara säga att jag var hos mormor och morfar igår , sov även över , men ni kanske redan visste att jag brukar sova där på onsdagar pga drillningen ? ifall ni inte visste det så vet ni det nu :)  efter skolan igår så gicka ja på stan med jolene lite , sen åkte jag o mormor o hämtade ett paket från ellos , fick en grå sitckad tröja , o ett par byxor. sedan gick vi o handlade lite , och sedan hem. då gjorde jag matte , säger man så ? då "gjorde" jag matte ? aja , iallafall ,  gjorde lite matte , åt mat , åkte o drilla o sen glömde jag bara av o blogga helt enkelt . ha-ha
ne men aa , idag hände det nog inget speciellt bara skolaskolaskola så hejdå !
ooo juste , veckans blogg kommer ut alldeles starx !
blid på mej o adela igår när vi va ute o fota till bilden , asså ämnet bild ^^
fail fail och fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0