beginning to hope

hello!
asså vill ni veta en sak eller ? Jag skulle ta en spruta imorgon (livmoderhalscanser-sprutan) och asså blev typ rädd så fort jag hörde ordet "spruta" , fyyyyyyy jag hatar sprutor ! alltså jag glömer aldrig när jag gick i 6:an och skulle ta typ stelkram eller nått ? , a iallafall , jag gick upp till skolsköterskan och kände mej inte rädd alls. Men vet ni vad hon gjorde då ? hon träffade en nerv eller nått sånt när hon satte dit sprutan ! guuud vi pratade lite om sprutor idag i skolan, och då va det en som gick i samma klass som mej redan då , hade stått utanför och väntat på sin tur hade hört mej skrika ! asåå jag har inget minne av att jag skrek.. lite akward där. he-he Fast sedan sa mamma att morfar hade fått maginfluensa, så jag kommer ta de om en vecka, nästa onsdag istället..
I skolan så fick bi sluta 20 minuter tidigar , gött även fast det inte riktigt spellar någon roll för mej, måste ju ändåså vänta på bussen, jag vill inte bo här ute i ingenstans typ !!
Jätte kul föresten att så många har anmält sej till veckans blogg ! fortsätt så !
VECKANS BLOGG:http://twelveofivee.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0