Prao : dag 2

Hejsan ! Var och praoa idag med , ska ju göra det hela veckan. 😊

Idag iallafall så fick jag börja med att riva av aleminium , eller vad det heter som man har till håret när man ska färga flingor, sedan fick jag typ diska o sopa hår o sånt, fick även prova att föna håret på en kund , jag gick även till handelsbanken och växlade "lite" pengar , ( till salongen då , alltså inte till mej ^^
asså jag kommer inte riktigt ihåg ner vad jag gjorde eftersom jag skrev början på det här inlägget igår och sen glömde jag av att skriva klart och lägga ut det , och nu konner jag bara ihåg de ja gjirde idag , men det blir ett annat inlägg ! Ha-ha

Pussss👽

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0