Save the world

Haloj ! Har suttit hela kvällen nu och pluggat SO , om typ massa kyrkor.. Asså det är nått av de tråkigaste ämnena, alltså religon. Gillar det inte.
Aja prov imorrn och sen kommer vi antagligen inte ha det förens om ett år så 😉

Men ska väl kolla igenom det en sista snabb gång sen somnar ja nog, gud va trött man blir av pluggpluggpluggpluggplugg haha

Hade en engelsk teknik redivisning förut, med adela nathalie o fanny gick faktis skit bra! Förutom att jag råkade göra lite fel på slutet med en grej , men det behöver vi inte prata om , he-he ..
Fick även reda på vad jag fick i betyg på mitt skrifliga engelska prov som jag hade för ett tag sen , gick bra faktiskt !

Bild från i sommras när ja o mina broders va ute o fiska första gångeb , usch o fy . Haha
Åhhh vill ha sommar !

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3127144/images/2012/pic_194095858.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: e

Härlig bild! Puss!

2012-03-16 @ 00:01:04
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0