Thank you

Hejsan godingar! Sitter och kollar på topmodel, nen tänkte bara ta en paus o blogga lite 😊
Igår hadeja SO prov, vet inte riktigt hur det gick men jag satt sist kvar i klassrumet , som tur v så behövde man inte skynda sej eftesom att det var sista lektionen.
Idag ska jag åka in till stan vid tjugo i fem , då hämtar mormor mej och kör mej till elionora där vi sen åker till felicia med nathalie. Sen spenderar ja natten hos henne , alltså med felicia , ellen, nathalie, fanny, jolene o elionora. Vi ska fira felicia lite som fyllde år för nån vecka sen , super kul !
Igår så kom mina presenter ifrån scotland, så thank you! Vi hade även fått "kinekt" och "dance central" tror ja det hete , ni vet det som man kan styra med handen om ni fattar ? Iallafall så det var va jag gjorde ungefär hela kvällen . Ha-ha.


Random bild från i torsdags , 😄

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

sv: haha aa vilka kan det va? xD

2012-03-17 @ 11:17:26
URL: http://nathalieodhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0