1 dec.

hej , ligger i sängen och gosar med min lilla gose katt ♥ (en riktig katt alltså , inget "gose"djurhaha)
har också precis sätt på 2 missade avsnitt av top model all stars , super bra ! as always ! ;)

igår tills idag sov jag hos min snälla mormor och morfar , drillar ju på onsdagskvällar . vi ska förestän göra nått uptrede på hjärtberg nästa lördag (10.onde) , förra året gick det lite konsstigt för mej haha råkade slå till en gamal tant typ ... jaja.. hon får väl se upp på lördag så jag inte slår till igen ;) hahahaha
aa men måste läsa på lite om humanism till imorrn , och sen måste ja sooova , är typ sjuk också.. och jag hatar hostmedicin :(  bläää
'

gaaaaaammal bild ,
puss  

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin fredag!

2011-12-02 @ 13:21:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0