skum på rumpan och en mosad dator

åhhhhhhh vad arg ja blir .  okej såhär var det , över mitt skrivbord har jag en hylla , och under den som jag sa står mitt skrivbord med min dator på och vet ni vad ??? DEN JÄVLA HYLLAN RAMLADE NER OCH HELT MOSADE HELA MIN DATOR TYP ! ÅHHHHHHH och som en bonus på det så , ja sa väl att jag städade förut ? iallafall jag hade en en rätt så ny öppnad flaska med sån där rengöringsgrejs stående på skrivbordet också så när hyllan ramla gjorde också den så datan blev blöt , aa allt på skrivbordet blev blött även golvet och min skrivbordsstol så nu när man sätter sej på den kommer det ut massa skum , fuck



Kommentarer
Postat av: Jolene

Som alltid går det bra för dig ser jag XD hahahhahaha !

2011-12-22 @ 20:06:30
URL: http://jolene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0