one more time

har precis sett på den sissta delen i hary potter serien , lite dumt egentligen eftersom ja inte sätt nån avdom andra , vad jag kommer ihåg iallafall , hehe den va väl sådär , inte dålig , men inte bra liksom . om man vill se en bra film måste man nog se på breakin dawn jag loooove it♥ men ja , nog om filmer ..  vi fick besöks rekord idag ! ni  är super ! :D
men nu ska jag nog ta o sova lite , ska ju upp till tomteparaden imorrgon , ska drilla alltså hihi :rolleyes: men mamma sa att det skulle bli nån storm eller nått i natt , så vi får väl se .. :s

cam bild , just nu . måste bara lyckas stänga av datorn innan jag sommnar.. hehe

Kommentarer
Postat av: michelle

sv' Yes, allt är bra. Själv?

2011-11-27 @ 00:18:23
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0