Aj aj aj ..

Hejsan , sitter hemma hos mormor och morfar och leker med paddan lite , he-he

Efter skolan så gick jag med Nathalie till sjukhuset , förs så hick vi till röntgen avdelningen för att hon skulle kolla och fråga lite grejer till dom eftersom hon ska praoa dör nästa vecka sp vi fick en lite rundtur där inne . 😊
sedan gick hon hem, och jag gick upp till mamma som jobbar där och fick ett emla på armen , det är ett slags bedövnings plåster som hon satte på min arm . Efter det så gick jag ner till mormor som också jobbar där , och vi åkte sedan till vårdscentralen där jag skulle ta livmoderhalscanser-sprutan .. Asså fyyyy usch säger jag bara . I HATE SPRUTOR !
Aja, ni får ha det bra jag ska väl börja öva lite till en muntlig redovisning som vi ska ha imorgon .. Har även SO prov på fredag väldans kul 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0