find a reason and smile

hejsan godingar ! så idag , måndag har det inte hänt nått speciellt , gick med ellie , jolne och adela till donken på lunchen . hade typ rast i 2 timmar , häääärligt !  sen så fick vi en super bra idé . nån gång snart (innom en månad, högts!) så ska jag , adela , jolene , elionora och nathalie starta en blogg tillsammans ! :D bra va ? då kommer det nog bli roligar att läsa också eftersom det blir lite mer inlägg, vi är ju inte så bra på att blogga ibland, jag och adela.. hehe men meddelar mer om det då.
nu ska jag läsa lite i en tidning som jag helt hade glömt bort att jag hade, så see u later aligator !

Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Veckans blogg just nu, var gärna med!

2012-03-05 @ 19:21:58
URL: http://elsalouise.blogg.se/
Postat av: ebba- en blogg om allt!

fin blogg! :D alt bta? :D

2012-03-05 @ 21:59:45
URL: http://ebbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0