Prao : dag 3



Hejsan godingar !

Idag så fick jag börja med att ringa om några numer till *** , rev sedan massa aleminium bitar . Ja aa , vad gjorde jag mer ??! Ja sopade upp massa hår , diskade , jag fick blanda hårfärg fick även gå och köpa bröd , haha ifrisörer måste också äta ! Haha..
Jag fuck faktist föna håret på lite folk, och på en tjej så fick jag platta hennes hår ! Haha jag måste verkligen börja träna , vet ni hur ont i armarna man får av att stå och föna hår ? Haha 😉
Sen på eftermiddagen så frågade dom ifall jag ville prova att göra typ uppstättningar o sånt, så jag jag fick ett dockhuvud med långt hår som jag typ tvättade i fönade , sedan lockade ja det och försökte göra lite uppsättningar.. Vet inte om det gick så bra men.. Haha det va iallfall kul ! Tvättade lite , vek o la upp handukar typ , aa det är det jag kommer ihåg nu , så sesss
/M


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS

Lottar ut valfritt smycke, i samarbete med Bicone Design, till ett maxvärde av 200 kronor!!

2012-03-21 @ 21:03:30
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: MorMor

Verkar vara en riktigt bra vecka!! Att sopa hår, vika aluminium mm mm tillhör ju oxå frisöryrket - o nånstans måste man ju börja!!!

Kram kram

MM o MF

2012-03-22 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0