Prao : dag 5

Hejsan ! Vet att jag är två dagar sen med det här inlägget , men bättre sent än aldrig huh ? 😉
Iallafall , i fredags var ju sista prao dagen , och jag gjirde ungefär samma grejer som jag gjort de andra dagarna tvätta städa osv osv , det var var värkligen super kul o praoa där , även fast det var nycket städande och så , men liksom det är frisör jag vill bli , and thats it . He-he 😊

Asså om ni undrar varför jag skrivit egentligen helt onödiga inlägg om bara vad det är jag har gjort så är det väl mestför att jag själv ska komma ihåg vad jag gjort, haha 😄
Och vet ni dom var super snälla, och när jag precis skulle gå därifrån i fredags eftermiddag så gav dom mej en liten present ! Jag fick ett schampo, ett balsam och ett silkserum sprej grej :D så tack salong axelsson !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0