Soldier

 

Hello sötnosar ! Nu kommer jag nog börja blogga lite bättre , eftersom prao veckan är över asså man blir ganska trött av att jobba nio timmar om dagen .. Assä alla mina dagar den här veckan (mån-fre) har sett ut ungefär likadana , så här var det .. Först så vaknade jag ju (såklart..) , sedan tog jag en dusch , fixa håret, smink , kläder o det. Sedan en lite snabb frukost och sedan springa ner til bussen , jobba till tolv gå till H&M "hämta" jolene (som praoa där) sen gick vi och åt tillsammans , gå och jobba lite mer (till 6..) gå till rese vänta i ca 20 minuter på en buss åka hem med bussen , komm hem äta göra i o-ordning mej och hade sen typ en timme att " chilla" innan ja gick o la mej . Mm roliga vecka .. Faktist så var det de men jobbigt !
Vet ni vad jag gjorde idag , och igår med faktist ? Solade.. Har tänkt att jag värkligen måste bli brun denna sommaren ! Fast så har jag ju typ sakt alla sommrar , ehehehe..
Asså lite konstigt att man kan sola nu , likson det va la typ snö för 2 veckor sen eller va det va ? Aja, som ni kanske cet så är jag ingen snö-älskare så det är helt lungt med mej ! Sen var jag faktist ute på årets första "spring" tur 😊, eller spring o spring.. Blev väl mer en springa några meter och power walka resten-tur , ha-ha aja , nu ska jag väl kolla på tv eller nått , sen så är det skola imorgon igen ! Pussss

 

Tumblr_m1bqy3e9lo1roukyoo1_500_large

rubrik : Gavin DeGraw – Soldier

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0