försenad kalender

1 dec - blank
2 dec - blank
3 deec - bank
4 dec - blank
5 dec - blank
6 dec - blank
7 dec - blank
8 dec - blank
9 dec - blank
10 dec - blank
11 dec - en bild på dej när du var liten
12 dec - 5 saker du inte visste om mej
13 dec - hur är dina syskon + bild
14 dec - mina rädslor
15 dec - en bild på today's outfit
16 dec - något du längtar efter
17 dec - en bild på något som gör dej glad
18 dec - tanken bakom ditt bloggnamn
19 dec - berätta om din din första vän
20 dec - det här ska jag bli när jag blir stor
21 dec - bild på dina husdjur
22 dec - din favorit låt
23 dec - någonstans du rest + bild
24 dec - en bild på det som fanns i ditt första paket (idag)
1 dec - blank
2 dec - blank
3 deec - bank
4 dec - blank
5 dec - blank
6 dec - blank
7 dec - blank
8 dec - blank
9 dec - blank
10 dec - blank
11 dec - en bild på dej när du var liten
12 dec - 5 saker du inte visste om mej
13 dec - hur är dina syskon + bild
14 dec - mina rädslor
15 dec - en bild på today's outfit
16 dec - något du längtar efter
17 dec - en bild på något som gör dej glad
18 dec - tanken bakom ditt bloggnamn
19 dec - berätta om din din första vän
20 dec - det här ska jag bli när jag blir stor
21 dec - bild på dina husdjur
22 dec - din favorit låt
23 dec - någonstans du rest + bild
24 dec - en bild på det som fanns i ditt första paket (idag)
badå jag och adela kommer  svara på det ända fram till jul , så det kanske blir lite bättre updatering nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0