stars and stripes

hejsan ! är hos mormor och morfar nu , eftersom - onsdag you know ;)
vi har precis ätit lite donken mat, innan mormor hämtade mej vid fyra så var jag på stan och fikade lite med adela , och typ nathalie. sen så var jag o adela häma hos henne och gjorde typ inget , ska åka och hämta henne sen o då åker vi till drillningen. fick föresten en ny kavaj av mormor o morfar förut , men det blev inte rikitgt rätt färg
er på bilden , den ser typ grå ut , men den är irl typ brun.

det var så soligt förut att vi inte ens kunde kolla in i kameran , iallafall inte jag..
inne på toan gickt det iallafall att se.. he-he fast min hand ser helt mongo ut xd
och såklart en liten fot bild ;)
ha de bäst ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0