Prao : dag 1

Hejsan ! Så idag började våran prao-vecka , och gissa vart jag praoar ? 😉

Salong axelsson ! En frissör salong alltså . Imorses sp började jag klockan 9.00 , och det vR väl inte så jätte mycket som hände idag , så det ända som fanns att göra var att städa. Så jag och patricia (en som jobbar där) städade ungefär hela salongen , ja fyllde på varor i alla hyllorna, tvättade , sopade , dammade alla varor i hyllorna , hämtade posten , gjorde i ordning all hår-färg osv osv .. Även fast jag bara städa så gick dagen ändå väldigt fort.. Och jag har ju alltid viljat bli frissör, så det är ju skit bra att jag praoar där ! Och imorgon var det typ fulbokat så det blur nog roligare då ! Men.. Ha det bäst ! 😄


Kommentarer
Postat av: MorMor

Hoppas du får en jättebra prao-vecka!

kram kram

2012-03-20 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0